Ce este important să ştiţi despre Centrul de Apel al Ministerului Afacerilor Externe şi Integrării Europene

Cum contactaţi Centrul de Apel?

Formaţi
0 80 090990 Apelul este gratuit de la telefonul fix din orice localitate a Republicii Moldova.
sau
+373 22 788722

Operatorii Centrului de Apel sunt gata să răspundă direct solicitărilor Dvs. zilnic de luni pînă vineri între orele 08.00 – 17.00 (ora Republicii Moldova). În afara programului, puteţi expedia un mesaj la: callcenter@mfa.md. Operatorul va prelua solicitarea dumneavoastră şi vă va oferi soluţia optimă.

Facebook http://www.facebook.com/

Skype callcenter-moldova

De ce un Centru de Apel?

Ministerul Afacerilor Externe şi Integrării Europene are ca prioritate protejarea şi apărarea drepturilor cetăţenilor Republicii Moldova, aflaţi peste hotare pentru studii, muncă, turism sau alte scopuri.

Direcţia Generală Afaceri Consulare, misiunile diplomatice şi oficiile consulare ale Republicii Moldova din străinătate sunt instituţiile care, prin mandatul lor, vă ajută să fiţi în siguranţă în străinătate. Uneori, însă, pentru a beneficia de serviciile acestor instituţii e nevoie să faceţi sute de kilometri până a ajunge la ambasadă/consulat sau să aşteptaţi ziua şi ora în care sunteţi programat.

Pentru a vă oferi acces imediat la informaţia consulară necesară şi a economisi, totodată, timp şi bani, Ministerul Afacerilor Externe şi Integrării Europene a creat Centrul de Apel. Acesta este primul serviciu telefonic la care primiţi răspuns competent şi operativ la orice întrebare din domeniul consular.